مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از آغاز عملیات آبرسانی به هفت روستای خراسان شمالی با سرمایه گذاری بیش از ۳۹۷ میلیارد ریال خبر داد.

عملیات آبرسانی به هفت روستای خراسان شمالی با سرمایه گذاری ۳۹۷ میلیارد ریال

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین ساقی در صبح امروز در مراسم آغازعملیات آبرسانی به هفت روستای شهرستان شیروان افتتاح طرح آبرسانی روستای ورگ نیز در بخش مرکزی اظهار داشت:  این طرح ها شامل آبرسانی به مجتمع خطاب شامل پنج روستا خطاب، قلعه زو، شهرک شور، بیگان، رضاآباد غربی و روستای گرماب و بی بهره واقع در بخش مرکزی شهرستان هستند که برای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال هزینه خواهند شد.
وی افزود: برای آبرسانی به مجتمع خطاب که پنج روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد عملیات حفر یک حلقه چاه عمیق آهکی به عمق ۲۵۰ متر، خط انتقال به طول ۱۵ کیلومتر، ۲ باب ایستگاه پمپاژ، پنج کیلومتر اصلاح شبکه توزیع، چهار کیلومتر توسعه شبکه توزیع، ساخت سه باب مخزن ۴۰۰ مترمکعب، سه مورد برق رسانی به چاه و ایستگاه پمپاژ، ۶ مورد حصار و محوطه کشی و یک باب اتاق تاسیسات در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای سایر روستاها تامین برق چاه با اجرای شبکه فشار ضعیف، اجرای خط انتقال، حصار کشی اطراف تاسیسات، احداث اتاقک تاسیسات و کلرزنی سرچاه و احداث مخزن بتنی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: همچنین آبرسانی به روستای ورگ با اعتبار، ۱۲میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال افتتاح شد که بیش از ۴۰۰ نفر جمعیت از خدمات آب شرب برخوردار شدند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.